Jag är en periodare! ... det kommer å det går. Vet inte om jag ä tebax redan, men jag har ett litet inhopp just nu i Augusti iaf. Verkar som om itne bara våren var slö, även sommarn. Men men. det är sånt som händer. Förhoppningsvis händer det mer i höst / Vinter! även från mig själv ...
Hade juh tex tänkt å rita lite te projektet, men det har inte blivit mycket av det kan jag säga. Massa annat som kommit ivägen ... dessutom för mig personligen, det nya moderna knarket satte sina klor i mig, ungefär i somras. MMO-RPG! satan vad det kan vara beroendeframkallande!
Men men! Jag har dessutom varit upptagen med egna projekt vid sidan om. Håller nämligen på med en, (eller egentligen två) egna "moduler" till EDD EA! Två Riktigt trevliga inofficiella moduler ... men det har visat sig jobbigt att göra själv, hade egentligen krävts en eller två till, eller en eller två år till, men så är det när man tar sig vatten över öronen!

Jag ska spela i November med mitt "gamla gäng", så jag hade tänkt få till äventyr, värld, kampanj å regler tess dess. Fast även där blidde det en aning sumpat pågrund av sommar, å MMORPG! (hatar MMORPG ...

)
Nåja! Hare gött så länge. Jag tittar till då å då.
Lindskiarn rules!
".. de är klokt att vara eftertänksam före ..."