(Ankor! Tvi vale. Å fula är dom. (tjong) Åh

Lindskiarn! Tvi vale. Å fula är dom. (tjong) Åh

Vad blir det härnäst?
Stenbitare? Magirer? the Swan/Total MakeOver the Erebian way...

Det är väl dom här fåniga djuren i Magilre kanske. Tror dock att det redan gjorts ett försök, som dock inte rönte så mycket uppståndelse...Fafnir skrev:Det är lite så det funkar här på ereb.se
(Ankor! Tvi vale. Å fula är dom. (tjong) ÅhKan dom se coola å elaka ut. Asballt. Mer ankor!!!
![]()
Lindskiarn! Tvi vale. Å fula är dom. (tjong) ÅhKan dom se coola å elaka ut. Asballt. Mer Lindskiar!!!
)
Vad blir det härnäst?
Stenbitare? Magirer? the Swan/Total MakeOver the Erebian way...
Jo de här skisserna lär ju förklara varför det var så svårt att besegra dem trots Lindiskiarnarnas relativa fåtal.Peter skrev:JäklaranaggaJag angrar att jag nagonsin skrev om Lindskiarna: de gör ju fullständig SLARVSYLTA av de stackars Zorakierna! HJÄLP!
Mycket snyggt, jadeStralande sinne för dynamik
Tror framför allt det är för att ingen tagit på sig Magilre ännu. Själv storgillade jag de skisser som ni producerade och tycker vi behåller båda två som olika typer av ziploditer! Men det kan kanske diskuteras vidare i Magilretråden...Fafnir skrev:Ziploditerna!!!
Just det ja. Både Jag och Vije skissade fram alternativ. Båda förslagen fick förvisso mestadels god kritik, men dom är väl ännu inte lika "väletablerade" som ankor och lindskiarn...
HAHA! jag håller fullständigt med dig! hade inte kunnat skrivit den pratbubblan bättre själv."Grabbar! Kolla på mina läckra nya tights! Jag köpte dem på 'Den unga och glada alven' för bara trettio silvermynt, och fick denna ursköna väst på köpet!! Vad tycker ni, är jag inte SÅÅÅ läcker!?"
hehe! jo, samme frisör! ... den gröne Ronin - "Jade Lotuz"Mikael
Fasen vad du kan teckna, dina alver har dock vissa släktdrag med angyonen, eller så har de bara samm frisör.