Kan man tänka sig sådana här horn på den?

Tycker det ser lovande ut jadelotuz!jadelotuz skrev:Just nu är jag inne på en Jih-Punsk Angyon ... Rävsvansad Angyon.
Tänkte att det är just punerna som rider dessa angyoner... Annat folk är för kort och för nöja sig med vattenrådjur, mindre angyoner (den sandfärgade) och dylikt. Den rävsvansade angyonen är "överklassriddjuret" i Jih och rids av tradition bara av zemaì-krigarna.birkebeineren skrev:Den ser kanske lite snäll ut men den är, med utrustning och allt, mycket mycket snygg! Gillar flaggan!![]()
Angående höjden på punerna så kanske de är för långa för att rida ang-yoner och tvingar rida andra djur (eller inte alls rida)?
Det låter kanske bättre, och som du säger så är det väl bara att ändra höjden på humanoiden.anders skrev:Tänkte att det är just punerna som rider dessa angyoner... Annat folk är för kort och för nöja sig med vattenrådjur, mindre angyoner (den sandfärgade) och dylikt. Den rävsvansade angyonen är "överklassriddjuret" i Jih och rids av tradition bara av zemaì-krigarna.
HAHA! oj ... men jo! Hoppade fram i tiden så jag slapp vänta på att den blev färdigMärkte just att Jadelotuz ritade angyonen i morgon (24 Januari)...
Imponerande!
Mm, angående Angyonen (angående - angyon? hmm) så tänkte jag exakt som Anders där. Att angyonen är/kan vara relativ vanlig på Jih (iaf Pun, eller någon av öarna). En av dessa sorter är en "kejserlig" variant. En framavlad för bästa Zemai prestandaAnders
Tänkte att det är just punerna som rider dessa angyoner... Annat folk är för kort och för nöja sig med vattenrådjur, mindre angyoner (den sandfärgade) och dylikt. Den rävsvansade angyonen är "överklassriddjuret" i Jih och rids av tradition bara av zemaì-krigarna.
Instämmer... Angyonen lär vara smart för att vara djur, men är inte ett fabeldjur... Mer djuriskhet i ögonen skulle fixa biffen säger jag!Peter skrev:Hmm, vill inte framsta som en petimeter: men jag misstänker att tricket är att fylla i ögonens iris. Angyonen ser i denna version klart allvarligare ut, men fortfarande lite mänsklig, om du förstar vad jag menar. Hellre än intrycket av en intelligent varelse som titta pa en sa vill jag ha lite "beady eyes" s.a.s., eller vad tror ni?