När tycker vi att vi är klara? Vi började pdf-diskussionen 2012 tror jag och har väl inte bråttom men det vore kul att äntligen färdigställa något. Fafnir, vad säger du?
Kanske vi sen kan göra en pdf av något annat...
YesFafnir skrev:Fråga gällande straff.
Med strypstock, menas då att fångens garotteras?
Fafnir skrev:Om inget behov av nya illustrationer finns att uppfylla tycker jag vi sjösätter. (Fniss)
Får det plats att nämna garotteringen? Jag misstänkte att så var faller men blev osäker om det var stupstock och dekapitering som åsyftades.
Sjukt bra jobbat!!!
Ja, du löste allt riktigt proffsigt och med grymt tempo på illustrationerna. Alla inblandade har gjort ett bra jobb, tycker jag.Fafnir skrev:Haha. Tack. Det var först när det gick upp att få skeppsforskare kommer läsa och våra tidigare skeppsgurus har lämnat som jag insåg att jag inte behöver följa ngt slaviskt utan kan ta mig friheter. Är ju egen och inte tellus...
Men stor tumme upp för att fixa allt i ordning. Och snyggt så. Trots allt småpill fram och tillbaka.
Hoppas du är sugen på att ta tömmarna för nästa pdf också...
Tack, så mycket!Mikael skrev:Jahhhhhhh, det är ju bara såååå bra! För min del är Felicien redo för presentation och inläggning i "biblioteket". Stort tack och grattis till er alla! Särskilt tack och bock till Grisodlar'n.![]()
![]()