Uppdatering
Va?! Öh... 79 mb är den största på. Eller du har inte tillräckligt med internminne? De största filerna kan du nog endast öppna i ett bra bildredigeringsprogram (Photoshop). Men alla Medium och Small versioner bör du kunna öppna i Webbläsaren.Jag har inte tillräckligt utrymme för att öppna de nya uppdateringarna, hur mkt behöver jag?
Uppdatering: Kartor
• Har lagt till alla namn till Mirel
• Har lagt till några floder i västra Nargur
• Har lagt till den Massiska kullslätten
• Har förlängt Karlocherträsket med Karlockerfloden
• Skapat ett delta vid Staden O
• Skapat några berg i Mirel
• Skapat ett högland i Mirel
• Namngett viken utanför Staden O samt "gapet" lite längre upp
• Placerat ut lite fler namn här och där...
• Skippat den mörkare kartan helt och hållet för den ljusa.
• Har lagt till alla namn till Mirel
• Har lagt till några floder i västra Nargur
• Har lagt till den Massiska kullslätten
• Har förlängt Karlocherträsket med Karlockerfloden
• Skapat ett delta vid Staden O
• Skapat några berg i Mirel
• Skapat ett högland i Mirel
• Namngett viken utanför Staden O samt "gapet" lite längre upp
• Placerat ut lite fler namn här och där...
• Skippat den mörkare kartan helt och hållet för den ljusa.
Imperium Iorpagnum är på g här i min dator. Iaf en provinskarta...vije skrev:Övrigt för kommande uppdatering?:
- En skala, så att stackare som jag som inte har en egen karta kan kolla upp avstånd mm.
- En helt ny karta, gulnad och fläckig, som visar det jorpagniska imperiets utbredning då det var som störst, och andra dåtida företeelser. Kanske i form av en spelarkarta.
-
- Admin
-
- Admin
Låter som en plan.Adragoor skrev:Ska försöka få färdigt mitt (ändringsbara) förslag snarast, så kan vi börja dividera...
Min karta är egentligen bara gränsdragningar och namn påritade Spelknepes kartor, samt några vägar så gissningsvis blir din snyggare! Viktigt för mig är dock gränsområderna mot de olika narguriska områderna då dessa redan är inkorporerade i både färdiga och nästan färdiga texter.
Lägger du ut ett utkast här eller vill du ha mina önskemål först?
-
- Admin
riktigt underbara kartor, gillade Eons kartor väldigt mycket när dessa kom och dessa är i samma anda.
Skulle dock vilja se en helt ren Ereb karta utan länders namn, gränser etc för att på så vis vid eventuella stridigheter mellan stater skriva ut kartan och fixa egna gränser med OH-papper.
Ha det jättegött och det fungerar nu som du ser spelknepe
Skulle dock vilja se en helt ren Ereb karta utan länders namn, gränser etc för att på så vis vid eventuella stridigheter mellan stater skriva ut kartan och fixa egna gränser med OH-papper.
Ha det jättegött och det fungerar nu som du ser spelknepe