Men då vi inte är den stora sammanslutning av entusiaster med till synes oändlig fritid som vi en gång var undrar jag om vi åter ska försöka göra ett krafttag. Och då på en pdf i stöten?
Därmed inte sagt att allt annat arbete måste upphöra. Tvärt om. Kreativitet måste ha ett utlopp och om det rör sig om kimzonskt namnskick, dvärgafrisyrer eller efariska halvlingars pipblad gör det samma. Det tycks ju vara forumets gång att en aktivitet föder flera.
Men gällande exempelvis felicien och palinor. Jag kan tänka mig att försöka få iordning lite fler illustrationer. Kuthegil ligger halvskissad i en hög samman med andra ideskisser. Men jag känner att för mun del måste fokus riktas åt ett håll i taget. Vilken av modulerna är närmast slutförande? Och vad saknas?
Felicien fick ett viktigt tillskott iom militärens uppstyrning och Palinor medelst den fantastiska kartan. Jag har tidigare livat att försöka rita om adragoors caddobård så den passar palinor. (Btw, finns den att tillgå högupplöst?) Likaså är jag inspirerad att rita några palinorska karaktärer. Men om felucien ligger närmare så är det kanske dit krutet ska riktas?
Vars behövs det mest och av vad? Visst borde vi kunna få ut en pdf innan årsslutet?
Ransard känner jag få hålla andan lite tills dessa projekt är klara