Tänkte bara slänga in en liten notis om att jag, när jag har lite tid över här och där, håller på att fixa med en uppdatering av applikationen.
Tanken är att:
1. Försöka göra den mindre stel och rak som den är nu och mer flytande. Dvs försöka undvika specifika steg som det ju bygger på just nu.
2. Att försöka fixa så att man kan spara en ofärdig karaktär och läsa in den senare. (dock inte börjat fixa med denna delen än)
3. Ska bygga på inläst data från XML-filer då det är långt mer effektivt om man eventuellt vill ändra eller uppdatera saker. Tack arkemiffo för pushen till att verkligen fixa d!

Inte orkat sortera in yrkesfärdigheterna under respektive yrke, men byggt in funktion för att läsa in specifika yrkesfärdigheter om dessa är definierade i XML-dokumentet. Om inte läses alla färdigheter in i drop down-listorna för yrkesfärdigheter. (Självklart kan man fortfarande skriva in egna alternativ).
Har någon tid över och inte något bättre för sig så finns möjligheten att hjälpa till med detta.

I övrigt vet jag inte när jag hinner få klart denna uppdatering då det är en ganska massiv upprensning av koden, men är en bit på vägen iaf.