Jorduashur
-
- Admin
-
- Admin
Konversation mellan mig och Ulf på rollspel.nu
Spelknepe skrev:Hej Ulf!
Jag gick och funderade lite här hemma och fick en ganska galen idé!
Vad säger du om att plocka upp nordyxan och författa ihop ett Jorduashur på ErebAltor.se? Det hade varit otroligt spännande och roligt, och du hade givetvis fått en stor support från alla på forumet. Jag hade fixat alla kartor och Clercon har redan framställt en ganska färdig karta över Halle!
Vad säger du?
Ulf skrev:Hmm, ja - det vore rätt kul att göra om det, bättre den här gången. smile
Det svåra är att hitta tid. Jag vill inte ta på mig något som aldrig blir av.
Låt mig fundera ett par dagar innan jag bestämmer mig. (Men om jag säger ja, så blir det av.)
[För er som inte vet - Ulf Schyldt är orginalupphovsmannen bakom Jorduashur!]spelknepe skrev:Låter mycket roligt! Som sagt, där är flera personer som hjälper till så du är inte ensam. Ser fram emot svar! smile
Hälsningar
Tobias
Egentligen gav jag väl mitt medgivande till det redan i begynnelsen av det här projektet - då fanns ju förhoppningen att det skulle gå att släppa fritt. (Men Riotminds ville då hävda rättighet till det.)Fafnir skrev:fö, borde ju texterna gå att använda som grund om nu ereb distrubieras gratis av riotminds OCH ulf ger ser medgivande...
Men det medgivandet borde ju dokumenteras lite mer formellt, än något gammal (sannolikt försvunnet) mejl...
Medverkade i den ursprungliga Ereb Altor-boxen