(om alla ä nöjd)
Intressant. Bara en fråga? Nån som vet vilken denna symbol är? Livsfröet? Innom vilken religion? Kultur? Nation? osv. å hur ser den ut?Symbolen för livsfröet har kommit till Ereb från Jih-Pun.
Vart kommer detta ifrån? Går det att implementera på Jih-pun måntro? Asså att det skulle vart nån Jihnes som hette Merab Ajakana? vilket årtal rör det sig om. om jag fick välja så skulle det vara länge sedan. Men sedan är frågan, hur gammal är "Världsaltets Mysterium", å vad är det för en Bok / Pergament / Manuskript?Merab Ajakana -hädangången siare & filosof, författare till "Världaltets mysterium" Ursprung?
"Den mäktige magikern" uttalar sig på sidan 17 i EA-spelarboken om Merab Ajakana och dennes teorier kring Raukhra, eller Röda Månen i Hynsolge. En Jih-punier i Hynsolge kanske, eller bara en kunnig om dets historia?jadelotuz skrev:Vart kommer detta ifrån? Går det att implementera på Jih-pun måntro? Asså att det skulle vart nån Jihnes som hette Merab Ajakana? vilket årtal rör det sig om. om jag fick välja så skulle det vara länge sedan. Men sedan är frågan, hur gammal är "Världsaltets Mysterium", å vad är det för en Bok / Pergament / Manuskript?Merab Ajakana -hädangången siare & filosof, författare till "Världaltets mysterium" Ursprung?
Aah! ... vet inte. Verkar höra till Hynsolge. Elelr det står faktiskt rätt löst just i boken. Kan vara en allmänt lös skrivt om allt möjligt å där Månen beskrivs. Lät bara som om man kunde använt det till Jih-pun, som en slags "koppling" till nån gammal jih-punsk filosof som lääänge sedan skrev en smart bok ...birkebeineren skrev:Från tråden för svårmissade saker som även den är lite svårmissad:
"Den mäktige magikern" uttalar sig på sidan 17 i EA-spelarboken om Merab Ajakana och dennes teorier kring Raukhra, eller Röda Månen i Hynsolge. En Jih-punier i Hynsolge kanske, eller bara en kunnig om dets historia?jadelotuz skrev:Vart kommer detta ifrån? Går det att implementera på Jih-pun måntro? Asså att det skulle vart nån Jihnes som hette Merab Ajakana? vilket årtal rör det sig om. om jag fick välja så skulle det vara länge sedan. Men sedan är frågan, hur gammal är "Världsaltets Mysterium", å vad är det för en Bok / Pergament / Manuskript?Merab Ajakana -hädangången siare & filosof, författare till "Världaltets mysterium" Ursprung?