Får jag då komma med ett önskemål Söderman?Jan Erik Söderman skrev:Hur som helst kommer det nog att tillkomma fler äventyrsplatser i omådet och lite mer tankar om barbarerna som bor däri ifrån min sida då jag alltså har en kampanj som använder Vita Tornet som utgångspunkt för tillfället.
Om det du skriver är tillpassat din egen kampanj är det inte säkert det går hem hos alla på forumet. Skriv därför gärna så att äventyrsplatsen kan stå för sig själv och inte inkluderar saker som inte är officiella på forumet. Exempel: Dina morilliska vampyrer har kanske inte gått hem hos alla så om dessa skulle dyka upp i en äventyrsplats i Snoarskogarna som annars skulle allmänt gillas vore det synd. Nytt material på forumet brukar oftare gå hem hos folk när det bygger vidare officiella källor och inte refererar och beror för mycket på helt nya saker.
Skriver detta enbart för att det skall bli lättare att inkorporera dina många ideer i utvecklingen av EA och inte för att vara negativ mot dina ideer. Hoppas du förstår hur jag menar även om jag är rädd att jag uttrycker mig allt för otydligt.