Bli inspirerad av AI!

Här diskuterar vi arbetet, framgångar, bakslag, kakrecept och planering.
Användarens profilbild
gtjorgo
Nidländsk Domare
Inlägg: 2441
Blev medlem: 2008-05-24 13:54
Ort: Östersund

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av gtjorgo »

skaraborgarn skrev: 2023-08-18 16:29 Nej det är nog lite oklart. Vad säger rektorn?
Det är ju stadgorna som gäller. Det är bara att påbörja den pedagogiska verksamhetsplanen:-)
Användarens profilbild
skaraborgarn
Nidländsk Domare
Inlägg: 2262
Blev medlem: 2019-05-25 10:34
Ort: Skaraborg

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av skaraborgarn »

Rektorn blev ivägsänd till kaos av demonen så vi får vänta tills han kommer tillbaka....
Användarens profilbild
Adragoor
Mirelsk Ramkrigare
Inlägg: 1768
Blev medlem: 2007-03-12 20:26
Ort: Lund

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av Adragoor »

Ghrarr Varulvsjägaren
Ghrarr föddes i Kardbergen. Sina tidiga år tillbringade han i frid och fröjd med sin lilla stam i vildmarken, ända tills en jordisk jarl, som blivit varulv av misstag på fyllan, attackerade och bet ihjäl alla utom Ghrarr. Den unge valpen förföljde den lede jarlen och lyckades döda honom varvid denne visade sin rätta form. Ghrarr kom därefter att hata varulvar mer än något annat och svor att utrota denna förbannelse från Altors yta.
I ett år strövade han runt i norra Erebs vildmarker innan han kom att adopteras av vagnfolket Hedemi. Det var så han lärde sig människors tungomål. När han blivit en fullvuxen vargman begav han sig av för att hämnas på alla varulvar han kunde hitta. Numera syns han till ibland i länderna i norra Ereb, alltid ivrig att fullgöra sitt uppdrag. Den magiska silverdolken Ulvrännare stal han en gång från ett gammalt kummel i Palinor och den bär han alltid med sig.
vargman.jpg
Användarens profilbild
skaraborgarn
Nidländsk Domare
Inlägg: 2262
Blev medlem: 2019-05-25 10:34
Ort: Skaraborg

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av skaraborgarn »

Cool!
Mikael
Admin
Inlägg: 5394
Blev medlem: 2007-02-22 19:19

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av Mikael »

Adragoor skrev: 2023-08-26 18:15 Ghrarr Varulvsjägaren
Ghrarr föddes i Kardbergen. Sina tidiga år tillbringade han i frid och fröjd med sin lilla stam i vildmarken, ända tills en jordisk jarl, som blivit varulv av misstag på fyllan, attackerade och bet ihjäl alla utom Ghrarr. Den unge valpen förföljde den lede jarlen och lyckades döda honom varvid denne visade sin rätta form. Ghrarr kom därefter att hata varulvar mer än något annat och svor att utrota denna förbannelse från Altors yta.
I ett år strövade han runt i norra Erebs vildmarker innan han kom att adopteras av vagnfolket Hedemi. Det var så han lärde sig människors tungomål. När han blivit en fullvuxen vargman begav han sig av för att hämnas på alla varulvar han kunde hitta. Numera syns han till ibland i länderna i norra Ereb, alltid ivrig att fullgöra sitt uppdrag. Den magiska silverdolken Ulvrännare stal han en gång från ett gammalt kummel i Palinor och den bär han alltid med sig.
vargman.jpg
Ohhhh, han kommer mina spelare möta på.
Användarens profilbild
skaraborgarn
Nidländsk Domare
Inlägg: 2262
Blev medlem: 2019-05-25 10:34
Ort: Skaraborg

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av skaraborgarn »

Så. Ni är alltså de som herrarna i Bouzsa sänt för att bli mina nya lärjungar? Kvalitén på de som de sänder till mig tycks bli sämre och sämre för varje år. Är det så svårt att få tag i folk som vill lära sig magi i Klomelien att de tar in vem som helst? Nåja vi börjar med detsamma. Ni kan väl något hoppas jag?
Bilagor
cj043lr3t39000811gsg beskuren.jpg
Användarens profilbild
skaraborgarn
Nidländsk Domare
Inlägg: 2262
Blev medlem: 2019-05-25 10:34
Ort: Skaraborg

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av skaraborgarn »

Riddar Efbus fick order att arrestera den nyanlända kvinnan som kommit till staden. Men stackars Efbus visste vare sig ut eller in eller hur länge han ens träffade henne. Det kan vara lurigt att ha med illusionister att göra.
Bilagor
bbb777.jpg
Användarens profilbild
skaraborgarn
Nidländsk Domare
Inlägg: 2262
Blev medlem: 2019-05-25 10:34
Ort: Skaraborg

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av skaraborgarn »

Nekromantikerna Gelina och Ilehna var av den bestämda uppfattningen att en riktig nekromantiker alltid och endast bar svar och eller grått.
Bilagor
cjlp6c04a2k00081hfgg.jpg
Användarens profilbild
gtjorgo
Nidländsk Domare
Inlägg: 2441
Blev medlem: 2008-05-24 13:54
Ort: Östersund

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av gtjorgo »

skaraborgarn skrev: 2023-08-27 17:01 Så. Ni är alltså de som herrarna i Bouzsa sänt för att bli mina nya lärjungar? Kvalitén på de som de sänder till mig tycks bli sämre och sämre för varje år. Är det så svårt att få tag i folk som vill lära sig magi i Klomelien att de tar in vem som helst? Nåja vi börjar med detsamma. Ni kan väl något hoppas jag?
Hon har ju helt rätt i ’de hundra och en’ något betagande rykte ;)
Användarens profilbild
skaraborgarn
Nidländsk Domare
Inlägg: 2262
Blev medlem: 2019-05-25 10:34
Ort: Skaraborg

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av skaraborgarn »

Ja det är nog så.
Användarens profilbild
skaraborgarn
Nidländsk Domare
Inlägg: 2262
Blev medlem: 2019-05-25 10:34
Ort: Skaraborg

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av skaraborgarn »

Även när den ransardiska kvinnan log tyckte de flesta att det var något otäckt över henne...
Bilagor
nordic-woman-pale-with-dark-blonde-long-hair-in-ponytail-.jpg
Användarens profilbild
skaraborgarn
Nidländsk Domare
Inlägg: 2262
Blev medlem: 2019-05-25 10:34
Ort: Skaraborg

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av skaraborgarn »

Demonen var det värsta och sista som Bolfvar dvärgsmeden såg....
Bilagor
cju0i577umjg008128e0.jpg
Användarens profilbild
skaraborgarn
Nidländsk Domare
Inlägg: 2262
Blev medlem: 2019-05-25 10:34
Ort: Skaraborg

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av skaraborgarn »

- Så du tror fortfarande att dina vänner ska komma och befria dig Ihlena? Ha ha. Ja hoppet är ju det sista som dör, men denna gång har jag allt all trumf på hand. Du förstår, jag fick nyligen en rapport om att de drunknat. Ihlena lilla du har förlorat. Vid midnatt så offras du till gudarna. Har du något att säga?
- Än är det inte över. Det är allt jag har att säga dig!
Bilagor
kvinnlig fånge.jpg
Användarens profilbild
skaraborgarn
Nidländsk Domare
Inlägg: 2262
Blev medlem: 2019-05-25 10:34
Ort: Skaraborg

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av skaraborgarn »

De tre kvinnliga vampyrerna skrek av skräck ner de insåg att dagsljuset kom...
Bilagor
kvinnliga vampyrer.jpg
Användarens profilbild
skaraborgarn
Nidländsk Domare
Inlägg: 2262
Blev medlem: 2019-05-25 10:34
Ort: Skaraborg

Re: Bli inspirerad av AI!

Inlägg av skaraborgarn »

drottningen anförtrodde sig åt yngre syster. Jag tror konungen vill bli av med mig.
Bilagor
drottningen anförtrodde sig.jpg
Skriv svar