"(Not: visst har det hänt saker i wikin och på forumet men jag talar om en produktion av färdiga prylar att visa upp.)" (min emfas)Spelknepe skrev:wikin (som behöver putsas upp lite) växer och är i nuläget ganska stor. Fysiska PDF'er behöver inte innebära att det inte händer något, men visst hade det varit roligt! ,)
Sant. Man ska inte arbeta utifrån några satta ribbor utan utifrån att få någonting "klart". Vad som saknas behöver personen gå igenom och försöka ordna till det.Grisodlar'n skrev:Det är väl ingenting som säger att varje pdf ska ha samma sidomfång som Caddo?
"Klart" är givetvis relativt. Caddo fortsätter att växa även efter pdf-filen är klar men vad jag menar med ordet är förhoppningsvis är det självklart vad jag menar i fallet.
Felicienartkeln var cool med skepp och nakna bröst, men bilderna är tagna från andra ställen. Ingen fel med länkning men det är bilder men det är inget som vi kan använda i modulen. Vi behöver någon som kan teckna bilderna. Att rita av en bild är dock ett brott mot upphovsrätten medan att rita av ett vanligt fotografi är det inte. Bilder på kläderna vore också ballt att ha.Mikael skrev:OK jag antar utmaningen, välj ett land så ska jag kolla igenom vad som återstår. Birke och ni andra hjälper mig säkert.
Det jag ställer mig frågande till är om man ska ha artikelfördjupningarna med i artikeln. Visserligen kan personen (Mikael i detta fall) som sammanställer texten få avgöra från fall till fall.