Kan ni uppdatera era äventyrs länkar?

Har du något äventyr som ligger och dammar? Dela gärna med dig!
Khamul
Jordakisk Bärsärk
Inlägg: 37
Blev medlem: 2009-03-12 17:49

Kan ni uppdatera era äventyrs länkar?

Inlägg av Khamul »

Det verkar som de flesta länkar är broken vilket är himla synd då jag är mkt nyfiken på vad ni har knåpat ihop :D

en uppdatering vore kanon :)

//Khamul, Berendisk råttman
Tobald Lättfot
Magillersk Fogde
Inlägg: 234
Blev medlem: 2010-08-24 18:25
Ort: Sölvesborg

Inlägg av Tobald Lättfot »

Whut?

Finns det länkar till äventyr någonstans?
(länkar som inte verkar fungera, men ändå)

Det är min övertygelse att om man vill ha en bred bas av användare bör man ha äventyr tillgängliga för nedladdning. Det är många som letar efter äventyr, så hittar man en site som innehåller många börjar man leta efter annat som är bra och vips är man medlem!
För ErebAltor.se har jag bara hittat ett äventyr...

Enligt Khamuls inlägg verkar det som att det kunde finnas fler!
Vet någon var de ligger, eller var de borde ligga eftersom länkarna verkar vara gamla?
Användarens profilbild
Grisodlar'n
Kardisk Bontisâl
Inlägg: 1460
Blev medlem: 2007-11-09 01:15
Ort: Västerås

Inlägg av Grisodlar'n »

Jag hade länkat till ett kortare äventyr, men länken är död sedan länge. Om det finns intresse, så kanske någon ansvarig kan ladda upp det på erebaltor efter att jag har tankat upp det någonstans.

Jag har även några andra äventyr som inte blivit klara, mest p g a jag har suttit och knåpat med Expert Redux hela tiden.
Tobald Lättfot
Magillersk Fogde
Inlägg: 234
Blev medlem: 2010-08-24 18:25
Ort: Sölvesborg

Inlägg av Tobald Lättfot »

Hej igen Grisodlar'n,

Just nu tror jag att du är den mest produktivaste medlemmen på ErebAltor.se....

Jag håller på att försöka få ErebAltor.se att skapa en filarea där man kan lägga äventyr. Se viewtopic.php?t=777&highlight=

Jag är övertygad om att om man skapar en download-area med äventyr så kommer man att kunna locka till sig fler medlemmar.
Skriv svar